Pod prerábkou existujúcich JIT kontajnerov sa skrýva prerábka vnútorných fixácií, kam sa vkladali stredové konzoly 3 existujúcich projektov. Tieto fixačné miesta bolo treba prerobiť tak, aby sa do nich dali vložiť okrem ,,starých projektov,, aj 2 ďalšie nové projekty.
Fixačné miesta boli z pôvodných projektov Porsche E2, Audi Q7 a VW Touareg 2 rozšírené o ďalšie 2 projekty a to Audi Q8 a VW Touareg 3. Do fixačných miest bolo navrhnuté lôžko na lineárnom vedení z materiálu PE 1000 ( s green), penový fixátor z XPE peny 90 o hustote 90 kg/m3 a fixátor na výpalku. Na boky jednotlivých miest bola nalepená kobercovina, aby chránila pohľadové časti dielov Všetky fixačné miesta museli byť univerzálne a museli umožňovať umiestnenie ktorejkoľvek zo spomenutých stredových konzol a pevnú fixáciu počas celej doby prepravy.
Požiadavky na fixačné miesta v kontajneroch: