Prerábka existujúcich JIT kontajnerov AUDI/PORSCHE/VW

Prerábka existujúcich JIT kontajnerov AUDI/PORSCHE/VW

Pod prerábkou existujúcich JIT kontajnerov sa skrýva prerábka vnútorných fixácií, kam sa vkladali stredové konzoly 3 existujúcich projektov. Tieto fixačné miesta bolo treba prerobiť tak, aby sa do nich dali vložiť okrem ,,starých projektov,, aj 2 ďalšie nové projekty.

Fixačné miesta boli z pôvodných projektov Porsche E2, Audi Q7 a VW Touareg 2 rozšírené o ďalšie 2 projekty a to Audi Q8 a VW Touareg 3.  Do fixačných miest bolo navrhnuté lôžko na lineárnom vedení z materiálu PE 1000 ( s green), penový fixátor z XPE peny 90 o hustote 90 kg/m3 a fixátor na výpalku. Na boky jednotlivých miest bola nalepená kobercovina, aby chránila pohľadové časti dielov Všetky fixačné miesta museli byť univerzálne a museli umožňovať umiestnenie ktorejkoľvek zo spomenutých stredových konzol a pevnú fixáciu počas celej doby prepravy.

Požiadavky na fixačné miesta v kontajneroch:

  • Uloženie musí byť univerzálne pre pravostranné a ľavostranné riadenie
  • Polohovanie a upnutie stredovej konzoly je volené čo najjednoduchšie
  • Nakladanie a vykladanie ZSB zostavy bude prebiehať ručne
  • Pri zakladaní a vyberaní dielu nesmie dochádzať k poškodeniu vzhľadovej časti dielu, vnútorných aj vonkajších častí dielu
  • Vzhľadová časť dielu nesmie vykazovať žiadne vzhľadové vady (stopy po upínacích prísavkách, otlačenie, škrabance)
  • Uloženie v kontajneri musí byt dostatočne zabezpečené a musí umožňovať bezpečné zaistenie dielu počas celého procesu prepravy až po odobratie modulu
  • Všetky ostré hrany eliminovať, prípadne zakryť
  • Požadované tolerancie je potrebné zachovať tak, aby bola počas kompletného procesu výroby a dodania zachovaná plná funkčnosť